Pomoc (FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania)
Poniżej przedstawiamy zestaw najczęściej zadawanych pytań dotyczących produktów oraz oferowanej przez nas usługi MAWI Publisher. Ta strona jest źródłem wielu niezbędnych informacji, więc zapoznaj się z nią koniecznie!

I. Produkty

  1. W jaki sposób produkty są wykonywane?
  2. Ile fotografii może zawierać w sobie ulotka?
  3. Czy mogę zmienić rozmiar ulotki, gdy jestem w trakcie projektowania?

II. Program

  1. Czy na każdym komputerze mogę zainstalować program?
  2. Czy program umożliwia kadrowanie i przesuwanie zdjęć?
  3. Program podaje, że moje zdjęcia są słabej jakości, chociaż wiem, że powinny być znacznie lepsze. Co mam zrobić?
  4. Jak usunąć wprowadzone tło?
  5. Czy mogę przygotować projekt w innym programie niż edytor MAWI Publisher?
  6. Jak mogę sprawdzić czy wszystko w porządku z moim projektem?

III. Zamówienie

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  2. Czy mogę zamówić dowolną ilość produktów?
  3. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem mojego zamówienia?
  4. Czy mogę modyfikować/anulować złożone zamówienie?
  5. Jak długo trwa przesłanie projektu do druku?
  6. Otrzymałem kod dostępu do realizacji zamówienia dowolnego produktu z oferty. Kiedy i w którym miejscu mam go użyć?
  7. Czy w jednym zamówieniu mogę zamieścić różne rodzaje produktów?
  8. Skąd będę wiedział, że projekt mojej ulotki, który wysłałem, doszedł poprawnie?

IV. Płatności i wysyłka

  1. Czy muszę płacić za zamówienie z góry?
  2. W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony produkt?
  3. Skąd będę wiedział, że zlecenie zostało już do mnie wysłane?
  4. Na jakie konto mam wpłacić pieniądze?
  5. Czy adres dostawy może być inny niż dane podane do wystawienia faktury?

I. Produkty

  1. W jaki sposób produkty są wykonywane?

    W zależności od nakładu produkty są drukowane na cyfrowej maszynie drukującej KODAK NexPress lub offsetowej maszynie drukującej HEIDELBERG. Maszyny gwarantują najwyższą jakość wykonania. Atrakcyjny wygląd i trwałość są dodatkowo uzyskiwane poprzez wykorzystanie do druku najwyższej jakości papieru.

  2. Ile fotografii może zawierać w sobie ulotka?

    Nie ma ograniczeń ilościowych. Wygląd ulotki zależy tylko od Twojego projektu.

  3. Czy mogę zmienić rozmiar ulotki, gdy jestem w trakcie projektowania?

    Niestety nie. Musisz rozpocząć nowy projekt.


II. Program

  1. Czy na każdym komputerze mogę zainstalować program?

    Nasz darmowy program można zainstalować na każdym komputerze PC z systemem operacyjnym Windows 2000, XP, Vista lub nowszym. Szczegółowe wymagania systemowe znajdziesz w zakładce Wymagania systemowe. Niestety w chwili obecnej nie posiadamy wersji dla użytkowników Macintosh.

  2. Czy program umożliwia kadrowanie i przesuwanie zdjęć?

    Tak, nasz program stwarza takie możliwości. Możesz również dodawać opisy pod zdjęciami, wybrać krój oraz kolor czcionki, określić kolor tła i wiele więcej.

  3. Program podaje, że moje zdjęcia są słabej jakości, chociaż wiem, że powinny być znacznie lepsze. Co mam zrobić?

    Nasz program posiada system sprawdzający, czy twoje zdjęcia są wysokiej rozdzielczości. W większości przypadków możesz zignorować ten komunikat, chyba że rzeczywiście twój aparat robi zdjęcia wyjątkowo słabej jakości bądź używałeś ustawień o najsłabszych parametrach. Zalecamy aby twoje fotografie były robione przy ustawieniu najwyższej możliwej rozdzielczości, pozwoli to uniknąć późniejszych rozczarowań.

  4. Jak usunąć wprowadzone tło?

    Należy zaznaczyć obszar strony (klikając na krawędzi strony), wybrać zakładkę 'Właściwości' i przycisk 'Edytuj Tło...', a następnie 'Wyczyść Zdjęcie'. Zatwierdź przyciskiem OK.

  5. Czy mogę przygotować projekt w innym programie niż edytor MAWI Publisher?

    Niestety nie. Rozwiązaniem jest wyeksportowanie z innego, używanego programu całej strony jako mapy bitowej 300dpi, a następnie wstawienie obrazu do naszego programu. Proszę pamiętać o zgodności wymiarów. Program podpowiada mi, że teksty, które umieściłem w swoim albumie wybiegają poza wyznaczone obszary.

  6. Jak mogę sprawdzić czy wszystko w porządku z moim projektem?

    To ostrzeżenie pojawi się jeśli umieściłeś tekst poza krawędzią strony. Warto przejrzeć to ostrzeżenie, chociaż jest mało prawdopodobne, abyś chciał mieć tekst poza stroną. Jeśli na podglądzie strony (całego projektu) jest wszystko w porządku to nie będzie żadnego problemu z wykonaniem. Przyczyną takiej sytuacji może być fakt, iż ramka tekstowa (a nie tekst) wystaje poza obręb strony.


III. Zamówienie

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas wykonania wynosi maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty za wykonane zamówienie. Do tego terminu należy jeszcze dodać czas oczekiwania na przesyłkę, który wynosi od 1 do 5 dni roboczych w zależności od opcji dostawy.

  2. Czy mogę zamówić dowolną ilość produktów?

    Niestety nie. Podczas składanie zamówienia możesz wskazać zdefiniowaną ilość kopii.

  3. Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem mojego zamówienia?

    Główną przyczyną takiej sytuacji jest niepoprawne wprowadzenie adresu mailowego. Upewnij się, czy podany adres e-mail jest poprawny.

  4. Czy mogę modyfikować/anulować złożone zamówienie?

    Niestety nie. Wynika to z faktu, iż cały proces realizacji zamówienia jest w pełni zautomatyzowany. Nasz system rozpoczyna pracę zaraz po zatwierdzeniu zlecenia.

  5. Jak długo trwa przesłanie projektu do druku?

    Trudno jest określić dokładny czas, gdyż zależy to przede wszystkim od prędkości Twojego łącza internetowego oraz od ilości i wielkości przesyłanych zdjęć. Prosimy o cierpliwość, gdyż proces ten może trochę potrwać. Postęp przesyłania pliku cały czas jest widoczny na pasku.

  6. Otrzymałem kod dostępu do realizacji zamówienia dowolnego produktu z oferty. Kiedy i w którym miejscu mam go użyć?

    Kod należy użyć podczas procesu zamawiania w polu "Wprowadź kod kuponu jeśli go posiadasz", a następnie nacisnąć przycisk "Zatwierdź kod kuponu". Prosimy zwrócić uwagę na termin ważności otrzymanego kodu dostępu.

  7. Czy w jednym zamówieniu mogę zamieścić różne rodzaje produktów?

    Tak, ale wysyłka musi się wówczas odbyć na jeden adres. Należy również określić ilość zamawianych produktów dla każdej pozycji.

  8. Skąd będę wiedział, że projekt mojej ulotki, który wysłałem, doszedł poprawnie?

    Nasz system sprawdzi czy pliki z projektem zostały poprawnie wysłane, a następnie wyśle do Ciebie e-maila z potwierdzeniem.


IV. Płatność i wysyłka

  1. Czy muszę płacić za zamówienie z góry?

    Tak, dopuszczalna jest tylko i wyłącznie taka forma płatności za pomocą przelewu bankowego.

  2. W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony produkt?

    Dostawę zlecenia realizujemy poprzez wysyłkę kurierem. Kurier dostarcza przesyłkę na następny dzień roboczy. W celu sprawnego zrealizowania przesyłki prosimy o podanie swojego numeru telefonu przy rejestracji w systemie zamówień.

  3. Skąd będę wiedział, że zlecenie zostało już do mnie wysłane?

    W momencie wysyłki zamówionego produktu przesyłamy do Ciebie e-maila z informacją o nadaniu paczki oraz o jej numerze.

  4. Na jakie konto mam wpłacić pieniądze?

    Płatności należy dokonać na konto podane poniżej:

    Mawi Sp.z o.o.
    01-121 Warszawa
    ul. Monte Cassino 13
    konto: Alior Bank
    40 2490 0005 0000 4600 6886 4662

    Bardzo prosimy o wpisanie w treści przelewu numeru zamówienia, pomoże to właściwie przyporządkować płatność.

  5. Czy adres dostawy może być inny niż dane podane do wystawienia faktury?

    Tak, jak najbardziej. Zamówienie możemy wysłać na inny adres niż fakturę.


Mawi Publisher to usługa poligrafii w atrakcyjnej cenie skierowana do współpracujących z nami placówek oświatowych.
Mawi sport to niezwykłe pamiątki fotograficzne młodych zawodników różnych dyscyplin sportowych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych celem udzielenia informacji przez firmę MAWI FOTO Sp. z o.o. dotyczącej realizowanych przez firmę usług.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, natomiast jej brak będzie skutkował brakiem możliwości skorzystania z formularza kontaktowego.

Uprzejmie informujemy,
iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MAWI FOTO Sp. z o.o. z siedzibą w Mościskach przy ul. Lipkowskiej Wody 2/6, 05-080 Mościska, NIP 118-216-27-07
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:
- kontaktu i udzielenia informacji w sprawie realizowanych przez nas usług.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania/zmiany a także do ich trwałego usunięcia.
Błędy

Proszę przepisać kod z obrazka:
MAWI FOTO Sp. z o.o.
Mościska, ul. Lipkowskiej Wody 2/6
05-080 Mościska
tel. (22) 355 06 00
e-mail: mawi@mawi.pl
MAWI FOTO Sp. z o.o. korzysta z dofinansowania na realizację Projektu: Dotacja na kapitał obrotowy dla MAWI FOTO Sp. z o.o., w ramach działania 3.4 Dotacje na kapitał obrotowy Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Celem projektu jest utrzymanie działalności przedsiębiorstwa w okresie 1.8-31.10.2020. Całkowity koszt realizacji Projektu wynosi 99 183,93 zł, przy 100% wkładzie Funduszu Europejskiego.
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm”, udzieloną przez PFR S.A.